Monday, March 2, 2009

Nahát!

Tekintettel arra, hogy újra tanulom a computeremet, tele vagyok izgalommal. Gyurika szerint minden olyan egyszerű, csak én vagyok komplikált. Illetve a felfogó képességem limitált. Ezt ugyan nem meri mondani, de valójában ez van mögötte. Meg is értem. Mennyivel egyszerűbb volt az a fránya irógép. Szalagot cseréltünk benne és kész. Itt meg, lefagy, befagy, kienged, újra kell programozni, meg a nyavalya tudja még mit nem kell csinálni ahhoz, hogy az ember két pitiáner mondatot formába öntsön. Mára ennyi elég, de megigérem visszajön még a blogoló kedvem és akkor már azt is megirom, hogy miért küldtem vissza egy viccet a pesti ismerősömnek, amit fél órával korábban ő irt nekem...

Marx igy lesz up to date

Medgyesi szerint Orbán Viktor nyugati útja nem más, mint...

Kis sértett járja be Európát...

No comments:

Post a Comment